Direktlänk till inlägg 5 oktober 2016

Jag tänker inte ha något så klyschigt som "Hej" som rubrik här, så jag får vara kreativ.

Av Enhörningen och Tepåsen - 5 oktober 2016 20:18

Nåväl. Rubriken var ju i alla fall spännande.

Hej, kära läsare!
De som skriver till dig vill helst förbli en aning anonyma, men var snälla och observera att detta inte är för att de tänker prata skit om någon eller för att de kommer skriva irriterande saker, utan mest för att de är rädda för andra folk.


Vi kommer att kalla oss för Enhörningen och Tepåsen (det blir typ lite som våra "superhjälte-namn", kan en säga. (I hemlighet är vi mutanter från x-men)), och vi kommer att berätta om våra tankar i den här bloggen och det kanske dyker upp en och annan teckning också, då vi båda är estet-elever. (Förbered er på djupa tankar och konst).

Vi skapade bara en blogg för att det verkade som en kul grej och har alltså inga riktiga planer på vart vi vill komma med det här. Om du finner oss intressanta så kan du ju gärna titta förbi lite då och då, för det verkar trevligt.
Vi ser fram emot att dela vår förvirring med dig!

*funderade på att skriva någon charmigt nördig Doctor Who/Star Wars/Harry Potter referens här, men sparar nog den till senare*

 

Jo du, vi kanske borde varna för att vi är sci-fi/fantasy nördar också?

Åh, du med?

Wow. Blir du inte jätteintresserad av att läsa mer om oss nu, i så fall? Du borde antagligen kolla in vår blogg regelbundet hädan efter.
Antagligen.



Var hälsad och ha det så bra
//Enhörningen och Tepåsen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Enhörningen och Tepåsen - 13 oktober 2016 20:10

  Jag kan verkligen njuta av att vara en   steriotypisk nörd ibland.  Hm.. haha, missförstå mig på rätt sätt; jag är en aning rädd för att bli för mycket av en steriotyp, men åhh vad kul det är att släppa lös sin inre nörd ibland!    Ni ...

Av Enhörningen och Tepåsen - 10 oktober 2016 21:50


Varför gick jag  med på att starta en blogg? Ursäkta om du läser det här just nu... men värför gör du det? Jag vet inte ens vad jag ska skriva... I'm just kind of a steriotypic nörd. Varför ens...?Nej, vet du vad, jag tänker inte ens klaga på mig s...

Presentation


Det är ju lite trevligt att berätta om sig själv ibland.
- Tepåsen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hej där. Vad tror du om den här bloggen hittills? Hur kan vi göra den mer intressant?
 Jag gillar den här bloggen. Fortsätt så!
 Texten är rörig...
 Inläggen är för långa.
 Nej.
 Jo. c:
 Alternativt svar. (Skriv en kommentar någonstans eller försök kontakta oss på något sätt! Bra där?)
 Mjaou. :3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards